Regulamin Turnieju piłki nożnej

REGULAMIN

TURNIEJU PIŁKI NOŻNEJ –

KONIEC WAKACJI NA SPORTOWO Z LKS VIS

Zorganizowany w ramach projektu Mikro Granty sportowe, którego celem jest:

  • upowszechnianie aktywności fizycznej wśród dzieci i młodzieży,
  • wyrównywanie szans dzieci i młodzieży w dostępie do usystematyzowanej aktywności fizycznej,
  • promocja zdrowego i aktywnego stylu życia,
  • wsparcie instytucjonalne działalności organizacji pozarządowych w zakresie aktywizacji sportowej dzieci i młodzieży,
  • inwestycja w kapitał ludzki w sporcie dzieci i młodzieży,
  • stworzenie możliwości do optymalnego wykorzystania potencjału infrastrukturalnego przez samorządy lokalne w zakresie upowszechniania kultury fizycznej wśród dzieci i młodzieży.

Organizator: Ludowy Klub Sportowy VIS Gidle

Termin i miejsce: 17.09.2023r Boisko LKS VIS Gidle ul. Częstochowska 49

Cel imprezy:

- Popularyzacja piłki nożnej,

- Promocja zdrowia i aktywnych form spędzania wolnego czasu,

- Integracja środowiska poprzez sport,

- Zapewnienie czynnego wypoczynku i współzawodnictwa sportowego.

I Uczestnictwo:

W turnieju uczestniczyć mogą zawodnicy klubów sportowych, uczniowie szkół podstawowych i ponadpodstawowych wraz z opiekunem który będzie przebywał z drużyną na turnieju.

Opiekun zespołu powinien przed pierwszym spotkaniem przedstawić organizatorowi podpisaną listę zawodników.

Wszystkich zawodników, trenerów i kibiców turnieju obowiązują zasady „fair play”

Wszystkie drużyny zobowiązane są posiadać stroje, obuwie sportowe (organizatorzy zapewniają znaczniki)

II Zasady gry:

Mecze odbywają się według obowiązujących przepisów piłki nożnej dla danej kategorii wiekowej:

  • w meczu uczestniczy bezpośrednio 6 zawodników w polu + bramkarz (kategoria żak 4 zawodników w polu + bramkarz)
  • drużyna powinna składać się z maksymalnie 12 osób
  • w turnieju weźmie udział ok. 18 drużyn w czterech kategoriach: dziewczęta – 2008 i młodsze, chłopcy – żak, orlik, trampkarz,
  • mecze rozgrywane po 15 minut,
  • drużyny będą rozgrywały mecze systemem każdy z każdym,
  • zmiany zawodników -lotne ( bez konieczności zgłaszania ich sędziemu )
  • pozostałe przepisy zgodnie z przepisami PZPN.

III Kary:

Zawodnikom za nie sportowe zachowanie grożą następujące kary

  • kara wykluczenia ze spotkania na 2 minuty
  • kara wykluczenia ze spotkania na 5 minut

IV Punktacja :

  • za zwycięstwo drużyna otrzymuje 3 punkty, remis 1 punkt, za przegraną 0 punktów,
  • po rozegraniu wszystkich meczy ustalona zostanie kolejność zespołów na podstawie ilości dużych punktów. W przypadku gdy dwie drużyny uzyskają taką samą liczbę punktów oraz jednakowy stosunek bramek o miejscu tych drużyn decydują wynik bezpośredniego spotkania pomiędzy nimi ( dla kategorii żak bez tabel i wyników),
  • w przypadku uzyskania tej samej liczby punktów, przez więcej niż dwie drużyny o kolejności decyduje „mała tabela” uwzględniająca tylko mecze pomiędzy zainteresowanymi zespołami,
  • zajętych miejscach decydują kolejno :
    • - większa ilość zdobytych punktów
    • - stosunek bramek, strzelone do straconych
    • - większa liczba zdobytych bramek
    • - ostatecznie 5 rzutów karnych

V. Zasady finansowania

  • koszty organizacyjne turnieju pokrywa LKS VIS Gidle w ramach projektu Mikro Granty Sportowe realizowanego z dotacji Ministerstwa Sportu i Turystyki
  • koszty przejazdu - drużyny pokrywają we własnym zakresie.
  • Każdy uczestnik otrzyma posiłek i napój.

VI. Nagrody

  • drużyny, które zajmą I, II, III miejsca otrzymają puchary,
  • medale dla wszystkich zawodników uczestniczących w turnieju.
  • drużyny zostaną uhonorowane dyplomami za uczestnictwo.
  • nagrody indywidualne–dla najlepszego strzelca, bramkarza i zawodnika,
  • statuetka dla najlepszego zawodnika danej drużyny w kategorii Orlik i Trampkarz (wybierają trenerzy).

VII. Zgłoszenia do turnieju

Zgłoszenie należy złożyć do 15.09.2023r. Na turniej należy dostarczyć listę zawodników

Lista musi zawierać:
nazwę drużyny,
imię, nazwisko, podpis i telefon kontaktowy trenera opiekuna drużyny,
podpis opiekuna drużyny

VIII. Terminarz 17.09.2023r

  • 9.30 – przyjazd drużyn dziewcząt
  • 10.00 – rozpoczęcie Turnieju Dziewcząt
  • 13.00 – zakończenie Turnieju Dziewcząt
  • 13.30 – rozpoczęcie Turnieju Chłopców w kategoriach: żak, orlik, trampkarz
  • 17.00 – zakończenie Turnieju Chłopców
  • W trakcie turnieju chłopców imprezy towarzyszące: gry zabawy, konkursy.

IX. Postanowienia końcowe

W sprawach nieujętych niniejszym regulaminem przyjmuję się, że decyzje podjęte przez Organizatora turnieju są ostateczne.

Organizator nie ponosi odpowiedzialności za pozostawione rzeczy bez opieki na trybunach w szatniach i innych miejscach na terenie obiektu.

Organizator nie odpowiada z tytułu NW osób biorących udział w turnieju jak również osób towarzyszących i innych osób przebywających na terenie obiektu.

Organizator zapewnia opiekę medyczną.

Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w niniejszym regulaminie. W przypadku zmiany uczestnicy turnieju zostaną o tym powiadomieni najpóźniej do momentu rozpoczęcia się turnieju.

W przypadku pojawienia się pytań prosimy o kontakt:

- Daniel Firek tel. 517443 780

- Janusz Pachulski tel. 606109 243

do góry więcej wersja klasyczna
Wiadomości (utwórz nową)
Brak nieprzeczytanych wiadomości